Kampania promująca jabłka w Chinach i Turcji

Konsorcjum w składzie Stowarzyszanie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw "Unia Owocowa" oraz Związek Sadowników RP przeprowadzą trzyletnią kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącej jabłek pt. "Europejskie jabłka dwukolorowe". Będzie ona realizowana w Chinach i Turcji.
Celem kampanii jest zwiększenie sprzedaży dwukolorowych jabłek europejskich na tych rynkach o 5 procent.
 
Szacowana całkowita wartość budżetu tego przedsięwzięcia stanowi 5 mln euro netto. Program realizowany będzie w ramach mechanizmu Wspólnej Polityki Rolnej „Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”.
 
Za: portalspozywczy.pl
pg

Related Posts

None found

Poprzedni artykułNowi członkowie sieci Dziedzictwo Kulinarne Opolskie
Następny artykułPrzed nami tydzień z upałem i burzami

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.