Tak przynajmniej bez niektórych i dla niektórych widzów. Ośmiu polskich nadawców umówiło się między sobą i dobrowolnie rezygnuje z nadawania reklam niezdrowej żywności. Inicjatywa właścicieli stacji telewizyjnych jest doprecyzowaniem zapisu ustawy o radiofonii i telewizji.
Od godziny 6:00 do 20:00 w sąsiedztwie audycji dla widzów w wieku 4-12 lat ma nie być reklam produktów uznanych za niezdrowe przez Polską Federację Producentów Żywności i zaakceptowanych przez Ministerstwo Zdrowia. Wśród niezdrowych wymienione są czekolada i wyroby czekoladowe, inne słodycze, dżemy, chipsy ziemniaczane i inne słone przekąski, ciasta. Sygnatariuszami porozumienia są Telewizja Polska, Telewizja Polsat, TVN, ITI Neovision, Telewizja Puls, Viacom International Media Networks Poland, The Walt Disney Company Polska, Stavka.
za: Presservis
pg















![Zimowe ceny pomidorów, ale czy wszystkich? Niektóre są mniej cenione [13.03.2024] Pomidory](https://www.ogrodinfo.pl/wp-content/uploads/2024/03/Aktualne-ceny-polskich-pomidorow-218x150.jpg)

























