CZY MOŻNA SPRZEDAĆ GRUSZKĘ DROŻEJ?

    Brytyjska organizacja ''Fruition'', zajmująca się na Wyspach Brytyjskich marketingiem owoców najwyższej jakości, w poszukiwaniu sposobów zwiększenia efektywności sprzedaży zaproponowała nowy sposób ''podania'' klientowi gruszek. Owoce, sprzedawane dotąd ''luzem'', ewentualnie w jednostkowych opakowaniach, wkładane są w indywidualne torebki foliowe z nadrukowanym logo ''Fruition''. Taka metoda pozwala, przede wszystkim, podnieść w oczach klientów wartość tych owoców, znacznie droższych w Wielkiej Brytanii od jabłek. Łatwiej też przekonać nabywcę do sięgnięcia po pojedynczy owoc (mimo jego wyższej ceny), gdy nie musi szukać papierowej lub foliowej torebki przed umieszczeniem w koszyku z zakupami. Dodatkową korzyścią jest również zabezpieczenie delikatnych gruszek (a foliuje się tylko te najwyższej klasy) przed uszkodzeniami spowodowanymi przez samych klientów wielokrotnie przeglądających opakowanie w poszukiwaniu najładniejszych owoców. Dotychczas pojedyncze torebki foliowe okazały się przydatne w sprzedaży dwóch odmian: Komisówki oraz Concorde. Na podstawie Grower, 12.11.98.

    Brytyjska organizacja ”Fruition”, zajmująca się na Wyspach Brytyjskich marketingiem owoców najwyższej jakości, w poszukiwaniu sposobów zwiększenia efektywności sprzedaży zaproponowała nowy sposób ”podania” klientowi gruszek. Owoce, sprzedawane dotąd ”luzem”, ewentualnie w jednostkowych opakowaniach, wkładane są w indywidualne torebki foliowe z nadrukowanym logo ”Fruition”. Taka metoda pozwala, przede wszystkim, podnieść w oczach klientów wartość tych owoców, znacznie droższych w Wielkiej Brytanii od jabłek. Łatwiej też przekonać nabywcę do sięgnięcia po pojedynczy owoc (mimo jego wyższej ceny), gdy nie musi szukać papierowej lub foliowej torebki przed umieszczeniem w koszyku z zakupami. Dodatkową korzyścią jest również zabezpieczenie delikatnych gruszek (a foliuje się tylko te najwyższej klasy) przed uszkodzeniami spowodowanymi przez samych klientów wielokrotnie przeglądających opakowanie w poszukiwaniu najładniejszych owoców. Dotychczas pojedyncze torebki foliowe okazały się przydatne w sprzedaży dwóch odmian: Komisówki oraz Concorde. Na podstawie Grower, 12.11.98.

    Related Posts

    None found

    Poprzedni artykułLISTY – PRODUCENT CZY SPRZEDAWCA?
    Następny artykułFRUIT LOGISTICA ’99

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Wpisz treść komentarza
    Wpisz swoje imię

    ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.