FUNDACJA ”PROMOCJA ZDROWIA” PARTNEREM W PROMOCJI JABŁEK

    10 stycznia odbyt się koncert Fundacji ''Promocja Zdrowia'' prof. Witolda Zatońskiego. Na tę doroczną galę Profesor zaprasza przyjaciół Fundacji. Wśród gości znaleźli się: marszałek Senatu Alicja Grześkowiak, ambasador Hiszpanii w Polsce Juan Pablo de la Iglesia, kilku wiceministrów, prawie cały zarząd Polskiego Radia SA, znani dziennikarze i posłowie.

    Wraz z prof. Edmundem Niemczykiem mieliśmy zaszczyt i przyjemność reprezentować polskich sadowników. W zwyczaju jest, że prof. Zatoński honoruje Złotą Odznaką Fundacji tych, którzy swoją działalnością przyczyniają się do poprawy kondycji fizycznej naszego społeczeństwa oraz angażują się w tworzenie ustawodawstwa dotyczącego zdrowia. W tym roku Złotą Odznakę otrzymała Alicja Grześkowiak oraz 13 innych laureatów. Po koncercie, na przyjęciu, prof. Zatoński rozdawał wszystkim gościom (500 osób + orkiestra) dostarczone przez Związek Sadowników Polskich jabłka, oczywiście z nalepkami IPO. Nie zapomnieliśmy również o planszach informacyjnych Integrowanej Produkcji Owoców. Ambasador Hiszpanii i wiceprezydent Warszawy oraz pozostali uczestnicy imprezy nie mogli wyjść z podziwu dla jakości i smaku polskich jabłek. Zastanawiam się, o czym myślał w tym momencie ambasador kraju robiącego wszystko, aby na naszym rynku ulokować jak najwięcej swoich cytrusów, konkurencyjnych wobec polskich owoców. Zakończyła się wielka akcja Fundacji ”Rzuć Palenie”. Od marca natomiast rusza kampania ”5 x dziennie warzywa i owoce”, której rezultaty dla żadnego z ogrodników nie mogą być obojętne. Profesor Zatoński, który wrócił niedawno z USA, opowiadał, że wyniki najnowszych amerykańskich badań zmuszają do zmiany hasła. Nie 5, a 10 x dziennie warzywa i owoce, celem utrzymania niezbędnego poziomu witamin i antyoksydantów, gwarantujących odpowiednią odporność organizmu na choroby cywilizacyjne. Obiecaliśmy Fundacji włączenie się Związku Sadowników Polskich do tej kampanii. To dla nas wielka szansa promocji polskich jabłek.

    Related Posts

    None found

    Poprzedni artykułLISTY – PRODUCENT CZY SPRZEDAWCA?
    Następny artykułFRUIT LOGISTICA ’99

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Wpisz treść komentarza
    Wpisz swoje imię

    ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.