„Jabłka każdego dnia”

30 listopada 2011 Komisja Europejska zatwierdziła dwa polskie 3-letnie programy informacyjno-promocyjne: „Jabłka każdego dnia" oraz „Makarony Europy”. Pierwszy z programów złożony został przez Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej, z kolei drugi przez Polską Izbę Makaronu.

Działania obu kampanii zostaną uruchomione od tego roku i będą koncentrowały się w na rynku ukraińskim i rosyjskim. Jak poinformował prezes Związku Sadowników RP, poseł (PSL) Mirosław Maliszewski budżet tej trzyletniej akcji to ok. 4 mln euro, z czego 50% daje KE, 30% pochodzi z krajowego wsparcia, natomiast udział własny wynosi 20% (pieniądze te będą pochodziły z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw).

 – Kampania „Jabłka każdego dnia” będzie polegała na promowaniu i informowaniu o walorach jabłek na rynku rosyjskim, na co przeznaczone zostanie 3/4 środków, oraz na Ukrainie, ponieważ są to tradycyjne rynki sprzedaży dla polskich producentów jabłek – zaznaczył M. Maliszewski. Przewiduje się prowadzenie tych  działań promocyjnych między innymi w sieciach supermarketów, telewizji, prasie kobiecej, a także w internecie.

Za: ARR
JK-B

Related Posts

None found

Poprzedni artykuł“Zielony” pestycyd z Izraela
Następny artykułRząd o składce zdrowotnej rolników

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.