Konkurs Syngenta Photography Award

Firma Syngenta ogłosiła start drugiej edycji konkursu fotograficznego Syngenta Photography Award. Celem konkursu jest sprowokowanie debaty o globalnych wyzwaniach poprzez siłę fotograficznego obrazu. Ubiegłorocznym zwycięzcą Syngenta Photography Award jest polski fotografik Jan Brykczyński.
Syngenta zaprasza do konkursu zawodowych fotografików i amatorów z całego świata, którzy mogą zgłaszać swoje prace w dwóch kategoriach – profesjonalnej i otwartej. Pula nagród w konkursie wynosi 65 tysięcy dolarów, z czego 25 tysięcy to dodatkowy grant na projekt fotograficzny dla zwycięzcy w kategorii profesjonalnej.

Prace nadesłane na konkurs Syngenta Photography Award zostaną wystawione w maju 2015 roku w Somerset House – jednym z najbardziej prestiżowych centrów artystyczno-kulturalnych w Londynie.

Motyw przewodni tegorocznej edycji to „Scarcity-Waste” („Niedobory-Odpady”). Temat zwraca uwagę na ogromny problem, przed jakim stoi świat – jak zapewnić wystarczające zasoby ziemi, żywności i wody dla przyszłych pokoleń? Tempo, w jakim zużywamy zasoby naturalne i produkujemy odpady oznacza, że w 2030 roku będziemy potrzebowali aż dwóch planet do zaspokojenia potrzeb rosnącej liczby ludności.
Mike Mack, CEO firmy Syngenta, powiedział: “Sukces pierwszej edycji Syngenta Photography Award udowodnił, że zdjęcie to medium o ogromnej sile oddziaływania. Fotografia pomaga lepiej zrozumieć globalne wyzwania i potrafi inspirować nas do tego, byśmy wzięli odpowiedzialność za przyszłość naszej planety”.
Zgłoszone prace będą oceniane przez międzynarodowe jury, którym pokieruje William A. Ewing. 
Termin nadsyłania prac upływa 15 września 2014 roku. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są na stronie www.syngentaphoto.com.

Za: materiały firmowe Syngenta
pg 

Related Posts

None found

Poprzedni artykułŚwięta Kwitnącej Jabłoni
Następny artykułDokarmianie dolistne jabłoni po kwitnieniu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.