Nadruk – nowa technologia

LogoFrucht to technika nanoszenia nadruku (dowolnych grafik i napisów, logotypów) indywidulanie na owoce i warzywa.
 
 
W przeciwieństwie do popularnego w ostatnich latach wycinania grafik za pomocą wiązki lasera, ta metoda nie ingeruje w tkanki produktów. Chroni to owoce i warzywa przed utratą jakości, której doświadczano po obróbce laserowej.

Głównymi zaletami techniki LogoFrucht, jak informują przedstawiciele firmy, jest wodoodporność nadruku i trudna do uzyskania innymi metodami duża kontrastowość grafiki na skórce warzyw i owoców. W efekcie uzyskuje się lepszą widoczność napisów i obrazów a zatem i lepsze efekty komunikacyjne. 

Przedstawiciele firmy Kellermeister Manns, która zgłosiła swój produkt do konkursu Fruit Logistica Innovation Award 2018, na razie nie zdradzają szczegółów techniki, którą opracowali. Nagroda FLIA 2018 zostanie przyznana jednemu z 10 produktów w trakcie targów Fruit Logistica odbywajacych się w dniach 7-9 lutego, w Berlinie. 

RS

Related Posts

None found

Poprzedni artykułJest jednomyślna decyzja w sprawie sankcji wobec Rosji
Następny artykułProf. Makosz: Jaka jest przyszłość Red Jonaprinca

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.