765×200-prenumerata-mpssad-2020

„Polska smakuje każdego dnia” na Wielkanoc

Fot. www.polskasmakujekazdegodnia.pl
W  okresie przygotowań do Świąt Wielkanocnych  ruszyła przygotowana przez wszystkie Fundusze Promocji ogólnopolska kampania „Polska smakuje każdego dnia”. Jej celem jest zachęcanie Polaków do poszukiwania i kupowania wysokiej jakości polskich produktów rolno-spożywczych. Przez cały rok.

Główną osią kampanii jest wyświetlany w Internecie film reklamowy przybliżający pewne typowe relacje rodzinne Polaków, jak i nasze oczekiwania względem tradycyjnych świątecznych potraw.

Na potrzeby kampanii przeprowadzone zostało również badanie o tym, czego Polakom, którzy mieszkają na co dzień za granicą brakuje w kuchni najbardziej, za czym tęsknią (oczywiście w kontekście kuchni polskiej). Ponadto zaplanowała została szeroka promocja w Internecie, współpraca z blogerami, liderami opinii, a także działania skierowane do mediów tradycyjnych.

Projekt „Polska smakuje każdego dnia” to nie tylko innowacje, nowe marketingowe spojrzenie, nowe metody komunikacji w branży rolno-spożywczej, ale także chęć działania razem, pod jednym szyldem. Kampania  to wspólne przedsięwzięcie wszystkich dziewięciu Funduszy Promocji. Organizatorem kampanii jest konsorcjum pod przewodnictwem Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw, w skład którego wchodzi również Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych oraz Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczpospolitej Polskiej.

Kampania została objęta patronatem prezesa Agencji Rynku Rolnego.

Link do strony kampanii: www.polskasmakujekazdegodnia.pl

Źródło:  ARR

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię