Międzynarodowy Dzień Owoców oraz Dzień Polskiej Borówki

Ostatni rok przyniósł spektakularny wzrost świadomości żywieniowej Polaków. Z 42% do 58% wzrósł odsetek konsumentów, którzy są świadomi korelacji jakości tego co spożywamy i odporności. Owoce znalazły się na pierwszym miejscu listy produktów, których Polacy chcą jeść więcej - 38%.

1 LIPCA to święto wszystkich miłośników owoców i aktywnego stylu życia. Spotkanie jest dla nas okazją do pokazania dorobku współpracy całego sektora produkcji i przetwórstwa. Tak lubiany przez smakoszy Koneser to dobre miejsce celebrowania naszej integracji i wspólnoty celów. Serdecznie Państwa zapraszamy!

Data spotkania: 1 LIPCA 2021, godz. 10:00 – 11:30

Miejsce: Centrum Koneser, Plac Konesera, 03-736 Warszawa

Program konferencji:

  • „Narodowe badania konsumpcji warzyw i owoców” – prezentacja wyników monitoringu najpopularniejszych gatunków i idei współpracy całego sektora
  • Talerz młodości – rola jedzenia w powstrzymaniu starzenia i nowa forma prezentacji zaleceń żywieniowych – dietetyk Monika Stromkie-Złomaniec
  • 10:20-10:30 – przerwa koktajlowa i muzyczna
  • Czym Polacy kierują się kupując owoce i warzywa? – wyniki najnowszych badań – Agata Zadrożna, ekspert Kantar Public
  • Mądre zakupy – komentarz do wyników badań i prezentacja sposobu podejścia producentów owoców i warzyw do edukacji żywieniowej
  • Jagodowy Raport konsumpcji polskich superowoców – wyniki badań
  • 10:45-10:55 – przerwa koktajlowa i muzyczna
  • 1 LIPCA Dzień Owoców – wystąpienia gości i liderów sektora – prowadzenie Witold Boguta, Prezes KZGPOiW
  • 1 LIPCA Dzień Polskiej Borówki – degustacja w wykonaniu najmłodszego plantatora i oficjalne otwarcie sezonu zbiorów
  • Owocowe lato w Koneserze – otwarcie cyklu wakacyjnych imprez w integrującej formule „z pola na talerz” – wspólny projekty szkółkarzy, plantatorów, przetwórców i Szefów Kuchni – środowisk kreujących łańcuch „z pola na talerz”. Wspólne zdjęcie producentów i Szefów Kuchni.
  • 11:30-12:00 Koncert Dizzy Boyz Brass Band

Na spotkanie zapraszają przedstawiciele całego sektora produkcji i przetwórstwa owoców i warzyw.

Prowadzenie: Kuba Antoszewski, PR Manager KANTAR i Maciej Dolata, Partner INSPIRE smarter branding.

Koktajle z najświeższych owoców sezonowych serwuje Frankie’s.

Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw projektów „CORE TEAM – promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora” i „Czas na polskie superowoce! Edycja III”.

Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw

Related Posts

None found

Poprzedni artykułZakładanie pasiek miejskich może szkodzić rodzimym gatunkom pszczół
Następny artykułOczko wodne i jego wpływ na środowisko – program MOJA WODA

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.