Kampania „Europejskie jabłka dwukolorowe” w Chinach i ZEA

Jabłka odmiany Ligol; fot. W. Górka
28 lipca zawarto umowę na realizację 3-letniej kampanii promocyjno-informacyjnej pt. „Europejskie jabłka dwukolorowe” pomiędzy Agencją Rynku Rolnego a konsorcjum w składzie: Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” (Lider) i Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej (Konsorcjant). Program ten realizowany jest w Chińskiej Republice Ludowej oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich i promuje europejskie świeże jabłka.

Celem kampanii pt. „Europejskie jabłka dwukolorowe” jest przede wszystkim:

  • zbudowanie pozytywnej postawy konsumpcyjnej i nabywczej wobec produktu objętego programem, skutkującej wzrostem świadomości nt. walorów jabłek oraz europejskich standardów jakości produkcji,
  • zwiększenie sprzedaży dwukolorowych jabłek europejskich na wybranych dwóch rynkach docelowych.

Kampania ma charakter promocyjno-informacyjny, a jej strategia zakłada podjęcie intensywnych działań promujących europejskie jabłka dwukolorowe, które skupią się przede wszystkim na podkreśleniu cech tych owoców, ich walorów spożywczych i smakowych.

Grupy docelowe, do których kierowane są działania zaplanowane w ramach kampanii to:

  •  grupa główna: managerowie, handlowcy, przedstawiciele firm dystrybucyjnych oraz sieci handlowych,
  •  grupa pośrednia: konsumenci,
  •  grupa wspierająca: administracja, liderzy i kreatorzy opinii, media.

Działania w ramach programu obejmują m.in.:

  •     udział w imprezach targowych i organizację wydarzeń okołotargowych,
  •     organizację misji gospodarczych i study tour
  •     emisję reklam w prasie,
  •     emisję reklam outdoorowych,
  •     prowadzenie witryny internetowej,
  •     działania SEM/SEO,
  •     social media i blogi.

Łączna wartość ww. kampanii wynosi 4 996 924,00 euro netto i jest finansowana w 50% (tj. w kwocie 2 498 462,00 euro) ze środków UE, a w 30% (tj. w kwocie 1 499 077,20 euro) z budżetu krajowego. Pozostały 20% wkład własny (tj. kwota 999 384,80 euro) pochodzi ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

Organizacją wdrażającą, czyli organem wykonawczym programu jest konsorcjum w składzie: Infinity Media Sp. z o. o. (Lider) i Legend Group Sp. z o. o. (Konsorcjant).

Źródło: ARR

Related Posts

None found

Poprzedni artykułMniej ras mączniaka rzekomego sałaty
Następny artykułMinister Marek Sawicki apeluje do mediów…

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.