KISSABEL dobrze przyjęte przez sektor i konsumentów

Pierwsze testy konsumenckie przebiegły pomyślnie – informują właściciele marki jabłek KISSABEL, pod którą sprzedawane są owoce o różnym stopniu zabarwienia miąższu na czerwono. Konsumenci docenili ich nietypowy wygląd, a także smak.  
 
 
 
Testy przeprowadzono pod koniec 2017 r. w sieciach handlowych we Francji, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Szwajcarii. Nie tylko konsumenci pozytywnie przyjęli nowość na rynku. Jak informują przedstawiciele IFORED, w trakcie targów Fruit Attracion 2017 na markę KISSABEL zareagowali entuzjastycznie przedstawiciele sektora związanego z handlem owocami, w tym przedstawiciele sieci handlowych.

Więcej na ten temat tutaj.

Marka KISSABEL promowana jest przez organizację IFORED, która zrzesza 14 największych producentów jabłek z 5 kontynentów. Jej celem jest wypromowanie jabłek o czerwonym miąższu. Aktualnie tą marką objęte są 3 odmiany: Rouge, Orange and Jaune. Na rynki produkt trafi w 2019 r.
Źródło: IFORED
RS

Related Posts

None found

Poprzedni artykułPolskie zapasy jabłek. Których odmian mamy najwięcej?
Następny artykułTytuły „Rolnik – Farmer Roku 2017” przyznane

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.