Strona główna Tagi Interpoma

interpoma

Zrozumieć potrzeby konsumenta – klucz do sukcesu w sprzedaży jabłek

Aby skutecznie sprzedawać jabłka musimy bardzo dokładnie poznać jak myśli konsument i czego oczekuje od naszego produktu. Niezbędne jest wnikliwe przebadanie klientów i określenie jak odbierają oni różne odmiany jabłek i cechy jakościowe, oraz co wpływa na ich decyzję zakupową. Na temat preferencji konsumentów wiele dyskutowano w trakcie konferencji zorganizowanych w ramach targów Interpoma 2016. 
 
 

Sektor jabłek. Chiny w centrum zainteresowania

Chin stają się jednym z głównych obszarów zainteresowań przedstawicieli światowego sektora jabłek. W tym roku najważniejsza konferencja i wystawa poświęcona tym owocom – Interpoma, będzie miała swoją chińską edycję. Jak zapowiadają organizatorzy (Fiera Bolzano) odbędzie się ona w Weihai (prowincja Szantung) 28-30 czerwca 2017 r.
 

Podążając za proekologicznym trendem w sadownictwie

Podczas tegorocznej Interpomy bardzo wielu wystawców proponowało nowe rozwiązania do ochrony i nawożenia upraw sadowniczych. Widoczne jest dążenie do eliminacji zagrożeń (szkodników i chorób) metodami proekologicznymi. Jednym z oferentów nowatorskich technologii jest także polska firma ICB Pharma z Jaworzna, której produkty od kilku sezonów znają już krajowi producenci owoców i warzyw.

Mały transporter na trudne warunki

Napędzany energią elektryczną transporter Puggler to nowe urządzenie z oferty firmy Knecht. Został zaprezentowany w trakcie targów Interpoma 2016 w Bolzano i wzbudził spore zainteresowanie.

O współpracy międzynarodowej

Targi INTERPOMA w Bolzano po raz kolejny stały się okazją do spotkania współpracujących ze sobą organizacji spółdzielczych sektora owoców i warzyw z Włoch, Hiszpanii, Francji oraz Belgii i Holandii. W tym roku po raz pierwszy do tej współpracy dołączył nasz Związek.

Yello® – nowa marka jabłek

W poszukiwaniu nowości odmianowych Tyrolczycy zwiedzają cały świat. Tutejsi sadownicy i instytucje zajmujące się marketingiem i sprzedażą jabłek chcą swoim klientom zapewnić coraz to nowe doznania. Zupełną innowacją jest yello® - marka jabłek o gładkiej, żółtej skórce. Światu została po raz pierwsze zaprezentowana w Bolzano (Włochy) podczas konferencji prasowej towarzyszącej targom Interpoma 2016 (24-26.11.2016 r.).

Interpoma po raz dziesiąty

24 listopada w Bolzano rozpoczyna się międzynarodowe jabłkowe show - czyli włoskie targi Interpoma. Impreza odbywająca się od roku 1998 co dwa lata, w tym roku potrwa do 26 listopada. Jak podają organizatorzy, oprócz konferencji "Jabłko  na świecie" na zwiedzających czekają codziennie m.in. wycieczki edukacyjne. Dziesiąta, jubileuszowa edycja Interpomy to swięto całego Bolzano z wieloma imprezami towarzyszącymi.

Wyzwania na rynku jabłek. Jak im sprostać?

Pomimo niełatwej sytuacji na rynku jabłek w Europie, na targach Interpoma widać sporo optymizmu u przedstawicieli włoskiego sektora produkcji i eksportu jabłek. Zamiast przygnębienia i rezygnacji jest zapał, aby stawić czoła wyzwaniom, które czekają producentów i handlowców. A tych wyzwań jest sporo - począwszy od rosnących kosztów produkcji i międzynarodowej konkurencji, aż po spadek zainteresowania konsumentów jabłkami. 

Interpoma – odliczanie dni do dziesiątej edycji

To już dziesiąta edycja targów Interpoma - organizowanego co dwa lata międzynarodowego salonu poświęconego uprawie, konserwacji i sprzedaży jabłek, który odbywać się będzie w Bolzano w dniach od 24 do 26 listopada.
 

Interpoma w tym roku z warsztatami innowacji

W dniach 24-26 listopada w Bolazno (Włochy) odbędzie się dziesiąta edycja międynarodowych targów poświęconych produkcji, przechowalnictwu, logistyce i marketingowi jabłek. Organizatorzy przygotowali „Interpoma Innovation Camp”, czyli swoistą platformę do wymiany infromacji na temt nowych rozwiązań w sektorze produkcji jabłek.