Kubota chce zwiększyć sprzedaż w Europie

Tetsuji Tomita
Na specjalnym i po raz pierwszy organizowanym w takiej formie spotkaniu prasowym w firmie Kubota w Osace, wiceprezes tej firmy Tetsuji Tomita i dyrektor Satoshi Iida grupie 28 dziennikarzy z Europy przedstawili plany rozwoju firmy.

Kubota – producent znanych także w Polsce ciągników rolniczych w najbliższych latach planuje znaczący wzrost sprzedaży tych maszyn w Europie. W 2018 roku firma planuje sprzedaż 10 tysięcy ciągników serii M, a więc dwukrotnie więcej niż obecnie. Ambitne plany powiązane są także z rozwojem segmentu ciągników o średniej mocy (150 KM).

Elementem strategii marketingowej, a także okazją do przestawienia oferty firmy jest organizowana w pierwszym tygodniu czerwca 2013 roku prezentacja dla dziennikarzy rolniczej prasy europejskiej. Do udziału w programie zaproszono także, jako jedyne ogrodnicze z całej Europy, wydawnictwo Plantpress. Podczas konferencji i rozmów w Osace dyrekcja zakładów Kubota deklarowała duże zainteresowanie segmentem ciągników wąskich – dedykowanych dla sadownictwa.

Informacje o firmie i oferowanych rozwiązaniach będą przedstawione również w magazynach wydawnictwa Plantpress.

MK

Related Posts

None found

Poprzedni artykułPolsce grozi wielka powódź?
Następny artykułW tym roku mniejsze zbiory szparagów na Opolszczyźnie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.