Apelują o wykorzystanie jabłek w akcjach promocyjnych

Związek Sadowników RP, największa w Polsce organizacja branżowa zrzeszająca producentów owoców wraz z PGD Polska, największym w kraju dystrybutorem artykułów chemicznych drogeryjnych zaapelowali do polskich producentów, dystrybutorów, sieci handlowych i właścicieli sklepów o wspieranie polskich sadowników i wykorzystanie jabłek w działaniach promocyjnych.

– Zakaz eksportu owoców i warzyw do Rosji najbardziej uderzył w producentów jabłek, którzy przed embargiem aż 60-70 procent jabłek kierowali do Rosji – to ponad 716 tysięcy ton owoców. Tak dużego nadmiaru jabłek polski rynek nie jest w stanie zagospodarować, a poszukiwania nowych kontrahentów za granicą są bardzo czasochłonne. Nie pozwólmy, żeby zebrane z drzew owoce uległy zniszczeniu. Liczne akcje zachęcające Polaków do jedzenia jabłek – to za mało – zwraca uwagę Mirosław Maliszewski, prezes Związku Sadowników RP.

Autorzy apelu nawołują do potraktowania polskiego jabłka jako atrakcyjnego elementu działań promocyjnych. W ten sposób wspierając jeden z naszych narodowych skarbów, korzyści odniosą zarówno organizatorzy promocji, klienci, jak i sadownicy.

– Apelujemy do producentów, dystrybutorów, sieci handlowych, aby wręczali jabłka klientom – w podziękowaniu za zainteresowanie produktem czy ofertą sklepu, za zakup towaru, czy okazane zaufanie. Będzie to piękny gest dla naszych sadowników, którzy także docenią klienci – podkreśla Krzysztof Michalski, prezes PGD Polska.

PGD Polska przeprowadza pierwszą w Polsce akcję promocyjną z wykorzystaniem polskich jabłek. Do końca października każdy klient, który zakupi 6-kg opakowanie proszku do prania TAK otrzymuje jabłko. Do akcji przyłączyło się ok 1000 sklepów w całej Polsce. Na potrzeby działań promocyjnych PGD Polska rozdał już 30 000 szt jabłek a docelowo w tej edycji akcji rozda 100 000 szt.

– Akcja przerosła nasze oczekiwania. Rozdaliśmy już 30 tysięcy jabłek a kolejne 40 tysięcy zostało zarezerwowanych dla naszych klientów. Wywołaliśmy bardzo pozytywny efekt społeczny – nasza promocja nie służy tylko zwiększeniu sprzedaży konkretnego produktu ale ma zwrócić uwagę Polaków na problemy, z którymi zmagają się sadownicy. Nasi klienci doceniają to, że w nietypowy sposób postanowiliśmy pomóc producentom jabłek. Zachęcamy do naśladowania naszej akcji – podkreśla Krzysztof Michalski. Firma zapowiada kolejne działania promocyjne wspierające polskich sadowników.

Źródło: materiały organizatorów akcji.

Wszystkich przedsiębiorców, którzy są zainteresowani wykorzystaniem jabłek w akcjach promocyjnych organizatorzy proszą o kontakt ze Sławomirem Kędzierskim, tel. 607 668 211.

Related Posts

None found

Poprzedni artykułChcą odbudować populację pszczół we Wschowej
Następny artykułNajszybciej uporali się z problemem głodu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.