Pink Lady umacnia pozycję

Stoisko promocyjne 'Pink Lady' na targach Fruit Logistica
Mijający sezon sprzedaży jabłek trudno zaliczyć do udanych. W wielu krajach odnotowano spadek wskaźników konsumpcji wewnętrznej czy eksportu. Ocenia się, że we Francji zakupy jabłek spadły o 20%, zaś we Włoszech o 5%. Jednak klubowa ‘Pink Lady’ notuje wzrosty sprzedaży.
Chociaż sezon sprzedaży 2013-14 rozpoczął się tydzień później niż poprzedni, a 2 tygodnie później niż sezon 2011/12 wyniki pierwszych dwóch miesięcy sprzedaży jabłek ‘Pink Lady’ są lepsze, niż w najlepszym sezonie 2011/12. Wzrost sprzedaży jest wyliczany na 5%. Osiągnięto go dzięki rynkom Beneluksu, Skandynawii, ale i Europy Wschodniej oraz Portugalii. Do połowy maja powinno się sprzedać 115 tysięcy ton jabłek ‘Pink Lady’ (o 4,5% więcej, niż w roku ubiegłym). Ocenia się, że wzrosty te były możliwe dzięki skuteczności kampanii informacyjnych – między innymi na Facebooku ‘Pink Lady’ pozyskała 17 tysięcy nowych fanów. 
Za: fruitnet.com
pg

Related Posts

None found

Poprzedni artykuł500 tys. zł na walkę z barszczem Sosnowskiego w Zachodniopomorskiem
Następny artykułW Czechach mniej jabłek, ale więcej gruszek

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.