Polscy konsumenci jedzą więcej jabłek

Uczestniczący w targach Interpoma Dominik Woźniak (Rajpol Sp. z o.o.) poinformował o wzroście spożycia jabłek w Polsce. Udało się to osiągnąć dzięki kampanii w Internecie.
 
Zdaniem D. Woźniaka jesienią (wrzesień, październik) wzrosło w Polsce zainteresowanie jabłkami – według jego szacunków ich sprzedaż zwiększyła się o około 15%. Kampania #jedzjablka (#eatapples) była działaniem marketingowym odczuwalnym dla firm handlujących jabłkami. Co prawda ceny tych owoców były niższe, niż w ubiegłym roku, ale najważniejsze, że szła sprzedaż. Kłopoty będą z odmianą 'Idared' produkowaną u nas głównie z myślą o rynku rosyjskim zamkniętym teraz wskutek embargo.
 
za: fruitnet.com
pg

Related Posts

None found

Poprzedni artykułMTAS – z korzyścią dla zwiedzających i wystawców
Następny artykułKwaśna mina białej kapusty

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.