Polskie jabłka na targach Fruit Innovation

Wydział Promocji Handlu i Inwestycji w Rzymie wraz ze spółką Appolonia zorganizował stoisko promujące polskie owoce na targach Fruit Innovation w Mediolanie (20-22 maja 2015 r.).
Osoby odwiedzające stoisko miały również możliwość zapoznać się z polskim sektorem spożywczym dzięki materiałom udostępnionym przez Agencję Rynku Rolnego. 
 
Targi Fruit Innovation to  nowe przedsięwzięcie wystawiennicze utworzone przez główne włoskie instytucje otoczenia biznesu z sektora świeżych owoców i warzyw. Ich partnerem są największe włoskie sieci dystrybucji owoców i warzyw oraz supermarketów. Warto zaznaczyć, że przedsięwzięcie to organizowane było razem z innymi targami:  Ipack-Ima – technologie do produkcji opakowań, Meat-Tech – technologie do pakowania mięsa, Dairytech- innowacyjne opakowania produktów mlecznych,  Intralogistica Italia – logistyka przemysłowa, Converflex – technologie druku na opakowaniach, co zapewniło targom rozgłos i dużą liczbę odwiedzających. 
Przedsiębiorcy z Polski mieli także możliwość udziału w spotkaniach B2B z handlowcami z Węgier i Francji. Ponadto polskie stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem wśród kupców z Włoch, Libii, Egiptu, Sri Lanki, Chorwacji.
za: expo.gov.pl

Related Posts

None found

Poprzedni artykułBędą ograniczenia w podziale gospodarstw rolnych
Następny artykułNa finiszu składania wniosków o dopłaty ARiMR będzie pracować dłużej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.