Zadebiutowały Produkty Klasztorne

fot. z mat. firmowych
W środę na giełdzie NewConnect zadebiutował producent żywności na bazie tradycyjnych receptur Produkty Klasztorne z Małej Wsi k. Krakowa.  Firma pozyskała od inwestorów 700 tys. zł. Debiutant ma w ofercie ok. 100 produktów od blisko 20 regionalnych producentów. 
Są to m.in. nabiał z krowiego i owczego mleka, wędliny, makarony, konfitury, miody, soki, ciastka, pierogi i piwo. Dzięki pozyskanym z emisji środkom spółka zamierza poszerzyć gamę oferowanych produktów spożywczych, zintensyfikować działania marketingowe i rozbudować sieć dystrybucji. 
Pomysł na Produkty Klasztorne powstał w 2003 roku – w ścisłej współpracy spółki z Opactwem Ojców Cystersów ze Szczyrzyca rozpoczęto próby wprowadzenia na rynek – opartego na lokalnej recepturze – piwa klasztornego Frater. 
 
Produkty Klasztorne od stycznia do października 2013 r. sprzedały żywność za 2,56 mln zł i miała 337 tys. zł straty. Prognoza na rok 2014 przewiduje 7 mln zł przychodów ze sprzedaży i 250 tys. zł zysku.
 
Za: portalspozywczy.pl 

Related Posts

None found

Poprzedni artykułNowe przywileje dla rolników?
Następny artykuł„Choinkowy kryzys” we Włoszech

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.