Strona główna Tagi Produkty klasztorne

produkty klasztorne

Benedyktyńskie nalewki trafią na europejskie rynki

Benedictus Memes, właściciel marki Produkty Benedyktyńskie, chce sprzedawać tradycyjne nalewki za granicą. Trwają rozmowy z partnerami z Europy Zachodniej i krajów bałtyckich. Produkowane z naturalnych składników i świeżych owoców trunki od kilku miesięcy zdobywają popularność na krajowym rynku. Przedstawiciele spółki podkreślają, że cały segment premium w branży spożywczej rośnie, dając producentom możliwość osiągnięcia wyższych marż.

Zadebiutowały Produkty Klasztorne

W środę na giełdzie NewConnect zadebiutował producent żywności na bazie tradycyjnych receptur Produkty Klasztorne z Małej Wsi k. Krakowa.  Firma pozyskała od inwestorów 700 tys. zł. Debiutant ma w ofercie ok. 100 produktów od blisko 20 regionalnych producentów.