Bracia Sadownicy – nowa marka na polskim rynku

Dwaj sadownicy z kujawskich Śmiłowic stworzyli nową markę produktów, głównie z jabłek. Jak sami mówią - stawiają na prostotę w nowoczesnym wydaniu.

Wszystko zaczęło się w Śmiłowicach
W niewielkiej miejscowości na Kujawach w 1905 roku Józef Jędrzejewski zaczął uprawiać warzywa, a następnie owoce. W jego ślady poszły kolejne pokolenia, które przez następny wiek sukcesywnie rozwijały rodzinne uprawy i dziś skupiają się one przede wszystkim wokół jabłek. Dzisiaj sad dogląda osobiście najmłodsze pokolenie  – Adam Jędrzejewski i Paweł Szeroczyński. Bracia Sadownicy uważają, że przetwory z jabłek nie muszą być ulepszane, konserwowane ani dodatkowo słodzone. A najlepszą przekąską jest pyszne, świeże i dojrzałe jabłko – zrywane ręcznie i oczywiście niewoskowane.

Sad w Śmiłowicach to miejsce przyjazne pszczołom. Kiedy to tylko możliwe, sadownicy sięgają po naturalne sposoby ochrony, a z zaprzyjaźnionymi pszczelarzami rozmawiają na temat potrzeb pszczół i razem szukają nowych rozwiązań wspierających ich pracę. Projektowanie specjalnych pasów zieleni, czy wstawianie hoteli dla dzikich pszczół to tylko część działań, które pozwalają ograniczać ingerencję w naturalny ekosystem sadu w Śmiłowicach.

– W naszych sadach jabłka dojrzewają zgodnie z kalendarzem dyktowanym przez naturę. Osobiście pilnujemy wszystkich procesów i etapów produkcji. Wiemy, że dzięki pasji, doświadczeniu i wiedzy oferujemy doskonałe owoce i przetwory. Wierzymy, że znajdą odbiorców szczególnie wśród osób zapracowanych, żyjących w pędzie, ale przykładających dużą wagę do jakości jedzenia – mówi Adam Jędrzejewski, współtwórca marki Bracia Sadownicy.

Wartość tkwi w prostocie
Marka Bracia Sadownicy ceni prostotę, kontynuuje tradycje rodzinne, ale łączy je z nowoczesnym i kreatywnym spojrzeniem na potrzeby współczesnych konsumentów. Oprócz świeżych, niewoskowanych jabłek pakowanych w poręczne tekturowe tacki zabezpieczone delikatną siatką, tworzy również soki i napoje z jabłek wzbogacone smakami z polskich sadów i ogrodów, takimi jak: agrest, pigwa, kwiat bzu, porzeczka czy marchewka. Tłoczone Jabłko, czyli 100% sok tłoczony na zimno oraz Musujące Jabłko – świeżo tłoczony sok z odrobiną wody i bąbelków to produkty proste, lecz zaskakujące.

Produkty marki Bracia Sadownicy dostępne są już w wielu sklepach sieciowych takich jak Biedronka, Makro Cash&Carry, Netto, Kaufland, Intermarche, Piotr i Paweł oraz sklepach detalicznych.

Źródło: materiały firmowe marki Bracia Sadownicy

Related Posts

None found

Poprzedni artykuł20 marca. Jakie ceny jabłek na rynkach hurtowych
Następny artykułPolish Berry Cooperative i borówkowe piwo na Global Berry Congress

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.