Strona główna Tagi Marka
Tag:

marka

Bracia Sadownicy – nowa marka na polskim rynku

Dwaj sadownicy z kujawskich Śmiłowic stworzyli nową markę produktów, głównie z jabłek. Jak sami mówią - stawiają na prostotę w nowoczesnym wydaniu.

Nowa marka żółtych jabłek już w sprzedaży

Prawa wyłączności dystrybucji na terenie Europy mają do niej dwa włoskie konsorcja: VOG i VI.P.
 
 

Pink Lady®. Rozpoczęły się zbiory

W tym roku zbiory jabłek Pink Lady® w sadach w okolicach Ferrary rozpoczęły się ok. 10 dni wcześniej niż zwykle, w związku ze sprzyjającymi warunkami pogodowymi, panującymi w tym sezonie. Zbiory będą odbywać się w trzech turach, a pierwsze partie owoców mają 14-15o Brix. 
 
 

Trzy odsłony jabłek o czerwonym miąższu

19 października, w trakcie targów Fruit Attraction zaprezentowano  w Madrycie nową markę jabłek - Kissabel®. Skrywają się pod nią trzy odmiany jabłek o czerwonym miąższu. 

Odświeżony wizerunek marki jabłek. Nowa Marlene®

‘I am Marlene” („Jestem Marlene®”) to nowy wizerunek południowotyrolskiej marki jabłek, której właścicielem jest konsorcjum VOG. Zaprezentowano go 18 października w trakcie targów Fruit Attraction 2017 w Madrycie. Unowocześnienie brandu powiązane jest ze zwiększającym się międzynarodowym zasięgiem jabłek Marlene®
 

„Jabłko Lubelskie” trafia do sprzedaży

Taką markę handlową postanowili promować sadownicy z południowo-wschodniej Polski. Połączone siły pięciu grup producentów są w stanie pokryć zapotrzebowanie rynku na kilka odmian mających być oferowanymi pod marką „Jabłko Lubelskie”. 4 października w Lubelskim Centrum Konferencyjnym członkowie zarządu LubApple w towarzystwie wicemarszałka województwa lubelskiego Grzegorza Kapusty zorganizowali poświęconą „Jabłku Lubelskiemu” konferencję prasową.

Włosi odkrywają aronię

W supermarketach północnych Włoch pojawiły się 100 gramowe opakowania świeżych owoców aronii. Producentem jest firma Fruttirossi Masseria, dystrybutorem B&B z Werony. Aronia jest sprzedawana pod marką LoMe Super Fruit.

Produkcja ekologiczna w Austrii

Austria ma najwyższy procent w Europie użytków rolnych prowadzonych ekologicznie. Ta metoda produkcji została tam wprowadzona w roku 1927. Rządowe środki pomocowe umożliwiły gwałtowny wzrost liczby gospodarstw, które w latach dziewięćdziesiątych zdecydowały się na konwersję swoich technologii. W 2016 roku było około 21.000 certyfikowanych gospodarstw ekologicznych, co stanowi18 procent wszystkich gospodarstw austriackich. Zajmują one około 552 tysięcy hektarów, co stanowi 21% całkowitego obszaru użytków rolnych.

Marlene® sponsoruje mundial skialpinizmu

Wśród sponsorów zawodów Pucharu Świata w skialpiniźmie (kombinacje marszów, wspinaczki i zjazdów narciarskich) znajduje się brend jabłek Marlene®. Uprawiane w Południowym Tyrolu przez około 5000 sadowników jabłka siedmiu odmian mają certyfikat Chronionego Oznaczenia Geograficznego. Tej zimy charakterystyczne błękitne etykietki marki są widoczne na trasach biegów, ubraniach zawodników oraz ich numerach startowych.
 

„Nowa marka-silny region”

Pod takim hasłem odbyła się 12 czerwca br. konferencja prasowa w Opolu Lubelskim zorganizowana przez Lokalną Organizację Turystyczną „Kraina Wielkich Wąwozów” oraz władze samorządowe Opola Lubelskiego. Podczas konferencji zaprezentowano cele i efekty działań prowadzonych przez gminę Opole Lubelskie i zmierzające do zbudowania silnej oraz rozpoznawalnej lokalnej marki gospodarczej. Służyć temu ma projekt „Opole Lubelskie Owocne Inwestycje”.

Ostatnie artykuły

Ziemniaki jadalne – stały dodatek w miesięczniku Warzywa

Stałym dodatkiem w miesięczniku „Warzywa” jest dział poświęcony ziemniakom jadalnym.

Ukraiński eksport: Rumunia alternatywą dla białoruskiego rynku

Rumuński rynek stanowi dla ukraińskich eksporterów owoców i warzyw dobrą alternatywę dla Białorusi i Polski ze względu na uproszczony system logistyczny i wysoki poziom importu.

Jaką rolę w rozwoju sektora owoców i warzyw w Polsce i Europie pełnią organizacje...

W jaki sposób długofalowe relacje i dialog między stowarzyszeniami poprawią funkcjonowanie rynku? Między innymi na ten temat rozmawiano w ubiegły piątek 22 listopada br. podczas konferencji zorganizowanej przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” oraz Freshfel European Fresh Produce Association.