Intensywne kolory, słodki zapach i duża zawartość wody oraz substancji odżywczych – to cechy sprawiające, że brzoskwinie i nektarynki są idealnymi owocami na lato.
Za promocję tych pysznych i zdrowych owoców wśród młodzieży w Niemczech, Austrii, Polsce, Wlk. Brytanii i Szwecji odpowiada Mr Fruitness, superbohater stworzony w ramach europejskiego projektu „Fruitness, enjoy it!”. Inicjatywa ta od ponad pięciu lat uczy dzieci w Europie prawidłowego odżywiania i zdrowego trybu życia. Celem projektu „Fruitness, enjoy it!“ jest promocja zdrowego trybu życia oraz spożywania owoców, a w szczególności gruszek, brzoskwiń, nektarynek, kiwi oraz śliwek w Niemczech, Austrii, Polsce, Wielkiej Brytanii i Szwecji poprzez akcje informacyjne i promocyjne w punktach sprzedaży.
Za: Biuro prasowe „Fruitness, enjoy it!”
pg