Komunikaty-Sadownicze-NOWY-765×100

Unijne „jabłka każdego dnia” w Rosji i na Ukrainie

22 maja w Moskwie oficjalnie zainaugurowana zostanie kampania informacyjno-promocyjna zachęcająca Rosjan i Ukraińców do spożycia unijnych, w tym polskich jabłek. Kosztować ma 4 mln euro, potrwa trzy lata.

Na kampanię złożą się  artykuły promocyjne i reklamy w prasie biznesowej, konsumenckiej oraz kobiecej, promocja w internecie, w największych sieciach handlowych, na siłowniach, w klubach fitness itp., jak również targi, wystawy itp.

Polski program promujący jabłka na rynku Rosji i Ukrainy został zaakceptowany przez KE, zgłosił go Związek Sadowników RP.  Połowę kosztów pokrywa KE, 30 proc. pochodzi z krajowego wsparcia, z Agencji Rynku Rolnego. Udział własny wynosi 20 proc. Pieniądze te będą pochodziły z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

Za pap
mp

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię