Strona główna Tagi Flower expo polska
Tag:

flower expo polska

Flower Expo Polska: rośliny doniczkowe bardziej widoczne

Już po raz trzeci Międzynarodowej Wystawie Zieleń to Życie towarzyszyły targi Flower Expo Polska. Aktualnie właścicielem obydwu marek jest Agencja Promocji Zieleni, która nabyła prawa do marki „Flower Expo Polska” od dotychczasowego holenderskiego partnera BureauSierteelt. Obie imprezy odbyły się w dniach 6–8 września 2018 r. w Expo XXI Warszawa.

Flower Expo Polska 2018 z kolekcją korzyści w programie

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Najbliższa edycja Flower Expo Polska zaoferuje więcej niż poprzednie. Prócz prezentacji pełnego spektrum firm z branży kwiatowej, atrakcyjnie zapowiada się też program wydarzenia, który najlepiej opisuje tegoroczne hasło targów – „Kolekcja korzyści”. Pokazy florystyczne i seminaria będą bowiem nie tylko zgodne z trendami, ale przede wszystkim praktyczne i prosprzedażowe.

Ukłon w stronę florystów, czyli Flower Expo Polska

Razem z 25. Międzynarodową Wystawą Zieleń to Życie od 31 sierpnia do 2 września odbywała się druga edycja targów Flower Expo Polska, na której zaprezentowano nie tylko kwiaty cięte, ale i rośliny doniczkowe. Zamysłem jej pomysłodawców – organizacji BureauSierteelt.nl – było stworzenie platformy handlowej łączącej Zachód ze Wschodem.

Nowość na Flower Expo Polska 2017 – Polski Pawilon

Targi Flower Expo Polska, w połączeniu z wystawą Zieleń to Życie, odbędą się w dniach od 31 sierpnia do 2 września w Expo XXI w Warszawie przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Niecałe trzy miesiące przed rozpoczęciem targów zajęte są już prawie wszystkie miejsca wystawiennicze. W tym roku organizator wyszedł naprzeciw polskim firmom, a także tym, które potrzebują mniejszej powierzchni niż minimalne stoisko na targach. Powstał dedykowany im Polski Pawilon.

Flower Expo Polska 2017

Targi Flower Expo Polska, w połączeniu z wystawą Zieleń to Życie, odbęda się od 31 sierpnia do 2 września br. w Expo XXI Warszawa przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Trzy miesiące przed rozpoczęciem targów zajęte są już prawie wszystkie miejsca wystawiennicze. W ubiegłym roku na Flower Expo Polska i Zieleń to Życie gościło prawie 17 500 odwiedzających. Sprzedaż kwiatów ciętych i roślin doniczkowych w Polsce wyraźnie rośnie, dlatego organizatorzy są przekonani, że w tym roku frekwencja będzie jeszcze wyższa.

Powiew egzotyki, czyli Flower Expo Polska

Organizowanej od 24 lat Międzynarodowej Wystawie „Zieleń to Życie” (1 – 3 września) po raz pierwszy w tym roku towarzyszyły targi Flower Expo Polska dedykowane kwiatom ciętym i roślinom doniczkowym. Prezentowany na nich asortyment uzupełnił ofertę roślin szkółkarskich, którym poświęcona jest wystawa „Zieleń to Życie” i miał zachęcić do przyjechania do warszawskiego Centrum Expo XXI także innych przedstawicieli szeroko pojętej branży kwiaciarskiej.

Flower Expo Polska

nowy sektor kwiatów ciętych i roślin doniczkowych podczas targów ZIELEŃ TO ŻYCIEWięcej informacji: tel. 22 626-96-74, www.flowerexpo.pl, e-mail: info@flowerexpo.pl

Ostatnie artykuły

Ceny warzyw gruntowych nadal wysokie

Na rynku hurtowym warzyw zaczynają dominować warzywa gruntowe z tegorocznych zbiorów. Cena wielu gatunków jest wysoka, obserwowane są nieznaczne spadki cen niektórych warzyw (np. marchwi, cebuli, buraka). Na fluktuacje cen wpływ też eksport.

Mołdawia: handel promuje rodzimych producentów

Mołdawski Kaufland był partnerem i sponsorem promocyjnej imprezy mającej promować produkcje owoców jagodowych w rodzimych gospodarstwach kraju.

Wsparcie dla rolnictwa obszarów górskich

W resorcie rolnictwa trwają prace nad przygotowaniem odpowiedniego programu wsparcia rolnictwa na obszarach górskich, który poprawi rentowność produkcji rolnej oraz pozwoli zachować unikalność tych terenów. Program powinien również pomóc w podtrzymaniu rolniczego wykorzystania gruntów rolnych na obszarach górskich.