„Pelargonie dla Europy”

Fot. I. Sprzączka
Pod taką nazwą rusza kampania europejskich hodowców pelargonii – firm Dümmen Orange, Elsner PAC, Florensis/van der Haak, Geranien Endisch i Selecta One – mająca na celu promowanie tych roślin i zmianę ich wizerunku. Zdaniem pomysłodawców tego projektu pelargonie w krajach europejskich nadal pozostają najważniejszymi roślinami balkonowo- rabatowymi, kupowane są jednak głównie przez dojrzałych konsumentów.

Kampania ma natomiast pobudzić ich sprzedaż wśród młodych klientów i podkreślić, że to nie tylko klasyczny gatunek do sadzenia na balkonach i tarasach, lecz również ważny element dzisiejszego stylu życia. Hasłami podkreślającymi zalety pelargonii mają być: prostota, trwałość i łatwość uprawy.

Zaplanowana na sezon 2016/2017 kampania ma być finansowana ze składek wnoszonych przez hodowców (0,2 eurocenta od każdej sprzedanej sadzonki, kwota ta ma być doliczona do opłaty licencyjnej). W 2017 r. wystartuje ona we Francji, Włoszech, w Holandii, Niemczech, A ustrii, Polsce, Szwajcarii i krajach skandynawskich.

IS
 
Na podstawie informacji z portalu newplantsandflowers.com

Related Posts

None found

Poprzedni artykułSprzedamy żywności za 25 mld euro?
Następny artykułZmiany w ustawie o zakupie ziemi przez cudzoziemców

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.